Swift

False Alarm

Kolejny post wjechał na bloga! Spotkanie z moim ziomkiem Łukaszem, bardziej znanym Wam jako Zulu Kuki, było dość spontaniczne. Dzień wcześniej zgadaliśmy się by strzelić parę fot jednej z wcześniej przygotowanych przeze mnie stylówek. Nie mieliśmy konkretnego pomysłu na całość sesji, ale czułem, że we dwóch wymyślimy coś naprawdę dobrego. Łukasz poza dobrym prowadzeniem własnego bloga pod względem estetycznym i stylistycznym, ma również oko w temacie fotografii. Efekty naszej pracy oceńcie sami! Z mojej strony: wielkie podziękowania dla Ciebie Zulu i liczę, że niebawem obaj staniemy przed jednym obiektywem w sesji IN TWO!
Na temat samej stylizacji. All black look składa się między innymi z zamszowej bomberki, marki The Hive z najnowszej kolekcji FW 16. Kolejne są: bluza i t-shirt jednej z najciekawszych (moim zdaniem) polskich marek streetwearowych - Urban Flavours. Niestandardowy krój bluzy (przód jest nieco wydłużony w porównaniu z plecami), wycięcia po bokach, przedłużone rękawy oraz taśmy z przodu i po bokach sprawiają, że jest jedyna w swoim rodzaju. Wraz z t-shirtym do którego doszyte zostały dwie czarne taśmy, tworzy nowoczesną i zaskakującą konstrukcję. W stylizacji wykorzystałem również spodnie z bardzo dobrej jakości zamszu od francuskiej marki L'Attaque-Francaise. Już kiedyś prezentowałem je na swoim blogu. Kolejnym elementem jest czapka typu baseballówka od HAZEL XXI oraz moje czarne perełki NMD R1 od adidas Originals !











You Might Also Like

3 COMMENTS

Flickr Images